"NO HABRÁ ACUERDO SI EL GOBIERNO NO MEJORA SALARIOS Y JORNADA"

El retraso en la presentación de los Presupuestos Generales del Estado da una semana más de margen para la negociación de un Acuerdo para los empleados públicos.Al término de la reunión de hoy, Frederic Monell, portavoz de UGT ha afirmado que el Gobierno tendrá que mejorar sus cifras salariales. De lo contrario no habrá Acuerdo.

LEER MÁS

 

AJUNTAMENT DE PALMA RESUM MESA GENERAL DE NEGOCIACIÓ DE FUNCIONARIS/ES (19-10-2017).

Dijous 19 d'octubre de 2017, es va  reunit la mesa de negociació per tractar els següents temes:

1. MF 474-474 Bis modificació parcial funcionari (F20010009). Participació: El motiu és unificar els dos codis i fer-ne un només amb dues expansions. Són dues places ocupades. Aprovat per unanimitat.

2. 473. Donar compte modificació núm. Llocs administrativa (F22000033). Urbanisme. Nova plaça d'administratiu en obres. Només hi havia un altre administratiu/va abans.

3. MF 476 Modificació Lloc cap de departament d'Activitats i Seguretat (F30170012). Urbanisme. Modificació de la plaça llevant el requisit de TAG. A aquesta plaça no es vol presentar ningú (per responsabilitats). UGT demana que se li notifiqui a l'afectat (de la plaça en propietat). L'administració ho farà (BOIB i notificació a l'afectat). S'aprova finalment.

4. MF 481 Donar compte modificació núm. Expansions arquitecte (F30010001). Urbanisme: L'administració exposa que necessiten més arquitectes i s'augmenta en 1 plaça.

5. MF 482 Modificació lloc cap de Secció Tramitació Llicències (F22150044). Urbanisme: L'administració vol fomentar l'administració general i per això obri la plaça a persones de la comunitat. S'aprova finalment (UGT a favor).

6. MF 477 Conversió projecte SIOVIP. Donar compte augment 5 expansions Educador Social (F60110002). Benestar Social: L'administració explica que el projecte acaba el 31-12-2017 i es pretén que les places passin a plantilla. A 1 de gener s'han de dotar aquests llocs de feina. Encara no estan dotades. Hisenda ha dit que sí. Dia 31-12-2017 cessaran totes les persones i es tornarà a cridar per ordre de llista. L'administració proposa fer una reunió amb els afectats (del projecte d'inversió) i els sindicats. S'aprova finalment. UGT vota a favor. Celebrem la decisió valenta de l'equip de govern. La següent fita: integrar les places dels/les educadores de SIAD a plantilla.

7. MF 480 Donar compte de l'amortització expansió lloc Ajudant d'oficis diversos. Benestar Social. S'amortitza ja que no està dotada fa anys. S'anul·la aquesta expansió. UGT demana que no s'amortitzi i que es traslladi a una altra regidoria (infraestructures per exemple). L'administració ho estudiarà. Remarca'm que s'amortitzi l'extensió núm. 1 que és la que no està dotada.

8. Bases de lliure designació dels caps de departament: L'administració exposa que és la tercera vegada que venen a mesa. UGT exposa que les vàrem aprovar però amb condicions per exemple (negociar els nivells plaça per plaça). Manca fer menció a la Llei 20/2006. L'administració es manté en la mateixa proposta. UGT s'absté. L'administració ho durà a la següent mesa.

9. Estat de la promoció interna del personal de brigades a la regidoria d'Infraestructures: L'administració exposa que no està en marxa. UGT demana la provisió de forma provisional (borsins). Encara no ha arribat la petició de l'àrea d'infraestructures.

10. Classificació dels llocs delineants i d'altres de grau superior al grup B de l'EBEP. Al CIM tenim l'entrada dels nous delineants al grup B. I la resta C1 a extingir. L'administració ho estudiarà. UGT demana que: no només estan aquests llocs de feina sinó que existeixen altres llocs de feina. UGT aportarà un llistat de llocs de feina i diferents sentències. L'administració exposa que ho tenen en compte però ara mateix no és una prioritat.

11. Modificació de les funcions i la denominació dels tècnics en Intervenció Educativa. L'administració ens envia una contraproposta amb modificacions de les funcions. Ens demana xerrar-lo amb la regidoria d'educació.

12. Rectificar la gestió dels borsins de delineants i d'ajudants d'obra: No existeix borsí d'ajudant d'obres i es criden del borsí de delineants. UGT demana que és crei un altre borsí diferenciat.

13. Negociar les dades i els criteris de mobilitat a la Regidora de Benestar Social. Pla director de Benestar Social (incorporar els criteris al pla director). L'administració exposa que ja estava tot acordat amb els sindicats. UGT torna a demanar que es negociïn els criteris i s'incorporin al pla director. Per una altra banda s'hauria de fer coincidir la mobilitat amb la finalització del projecte d'inversió. L'administració ens convocarà per treballar aquest tema.

14. Negociació còmput horari personal de l'Ajuntament de Palma: es demana que es reguli quina compensació dur treballar en festiu, nocturn, etc. L'administració demana que es negociï amb el nou pacte regulador.

15. Es realitza el sorteig del tribunal d'aux. administratiu. Es preveu que les proves puguin ser abans de desembre 2017.

16. Negociació permís retribuït per tenir cura d'un familiar (amb malaltia greu): Són 11 dies consecutius o 50% de la jornada. Es demana que no siguin consecutius dins el mateix any. L'administració ho vol acotar al mateix mes. Ho duran a una mesa d'interpretació.

17. Negociació hora de lactància. S'exposa que en casos de parts múltiples, el fet de poder tenir lactància compartida (i no renunciar un d'ells, sinó compartir). UGT exposa que és un fet individual i per tant ho poden gaudir a la vegada. L'administració ho estudiarà.

18. Possibilitat d'aplicar flexibilitat horària a les Brigades d'Infraestructures i Mobilitat. Es proposa flexibilitat entrada de 6'30 a 7'00 i sortida de les 14 a les 14'30h. Funció Pública ho demanarà a l'àrea.

19. Gaudiment de vacances per haver estat en situació d'ILT. Fins als 18 mesos després de la baixa. Es durà a una comissió paritària.

20. Ús de personal de retén per a cobrir serveis de prevenció previst: El cap de bombers exposa que no es va trobar personal per aquest servei. És un problema d'urgències de les peticions externes (dels serveis externs a Bombers). UGT denuncia que fan falta mitjans i la gestió no és bona. Es demana una llista única per fer hores extres. Ens preocupa que un dia no hi hagi personal per fer feina. El cap de bombers ens dóna la raó. L'administració està cercant dotar unes 20 places de bomber (que ara estan sense dotar). L'administració acorda estudiar fer una llista única (l'equip de comandaments de bombers i el cap de bombers). I després presentar-la als sindicats.

21. Estat de l'acord de paritària als bombers de dia 30/05/2017, ratificat MGN ext. 15/06/2017: La coordinadora de Seguretat Ciutadana exposa que s'està redactant. UGT exposa que l'administració ha de ser conseqüent amb els acords presos i aprovats. La coordinadora recorda les mobilitzacions sindicals com a una vergonya.

22. Aclariment sobre llicències i permisos per defunció o malaltia d'un familiar d'un treballador de bombers. Quan comença i duració de la mateixa: UGT exposa que al fer feina en torns de 24 h, els bombers tenen els dubtes de com agafar les llicències. UGT demana una mesa paritària per poder interpretar aquests casos. S'acorda dur, aquest tema a comissió paritària.

23. Convocar comissió de vestuari pels bombers: Segons el cap de bombers està tot en tramitació. UGT exposa que hi ha bombers sense material (botes, camisetes de companys jubilats, ...). L'any que ve estan pressupostats 400.000 € aprox. Per aquest concepte.

24. Necessitat d'ordinadors i impressores al Parc de Bombers. Necessitat urgent d'ordinadors en Son Malferit. La coordinadora exposa que arribaran 15 ordinadors al parc. Estan a l'IMI i els estan configurant. També es comenta el tema de les connexions a internet (van malament).

25. Donar solució als problemes de RRHH als bombers: es demana una persona al parc central. La coordinadora comenta que no és la línia de la regidoria. S'habilitarà una línia telefònica i un correu (prest).

26. Regulació del Pla concilia als bombers: es demana, un pla concilia específic de bombers o un annex. La coordinadora demana un llistat de casuística als sindicats. UGT demana una paritària per treballar aquest tema. Amb 7 temes encara per debatre acaba la reunió, amb el compromís de la regidora d'intentar fer una extraordinària abans de la pròxima reunió o afegirlos a la següent. Continuem amb dos recursos humans: uns conciliadors/dores i altres crispats i sense rumb. Uns que van resolvents problemes i d'altres que en creen. Finalment UGT dona les gràcies a l'article de premsa de la regidora de Funció Pública en defensa de les funcionàries/is

No a la violencia de género

 Descomptes afiliats FeSP-UGT/UOC

Calendari laboral 2017

Butlletí setmanal ocupació pública

SEGUEIX-NOS A FACEBOOK

 

ÚLTIMOS TWEETS

 

 

Enllaç al blog d'Administració Autonòmica   Enllaç al sindicat d'infermeria   Enllaç a Foro de Formació   Enllaç al sindicat de Justícia

Enllaç a Seguros Atlantis   Enllaç a Global dent   Enllaç a Liguirre Resort Enoturismo   Enllaç a Escuela Julián Besteiro

SEGUEIX-NOS

IR ARRIBA